24 ian. 2010

Am ajuns oare ?

In stadiul in care ne este frica sa ne exprimam? Ca se face caterinca sau misto, sau oricare ar fi motivul stiu din propria experienta ca devine din ce in ce mai greu sa te exprimi, implicit sa arati ceea ce iti place. Mi-a luat ceva sa imi fac curajul necesar sa aduc acest blog in stadiul in care altii ar putea sa citeasca ce imi place mie sa fac. Fel si fel de exprimari de genu "tu ai scris", "tu ai facut"...da, si chiar nu mi se pare foarte greu, ce e mai greu e sa inghiti tot ce se spune despre tine si asa mai departe. Prietenu meu Cip (blog in dreapta jos) mi-a zis pe un ton ironic, lumea te ia la inceput la misto, apoi te accepta, dupa care te ia in serios. Sincer cred ca are mare dreptate. Sunt curios daca voi parcurge si eu pasii astia. As vrea sa vad si alte pareri despre diverse lucruri pe care la fel ca si mine, va place sa le faceti dar aveti anumite retineri.




"Prezentul NU exista!
Traim din trecut...
Pentru Viitor!"

2 comentarii:

  1. hm...foarte adevarat!bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, din păcate ai dreptate. Ne e teamă să ne exprimăm, să ne spunem părerile sau să vorbim despre noi şi despre ceea ce ne place din cauza faptului că ne e teamă să nu fim judecaţi, luaţi de proşti sau luaţi la mişto.
    Din punctul meu de vedere suntem încă foarte încuiaţi la minte şi criticăm pe oricine nu este ca noi. Oricine nu face parte din "tiparul" nostru este ba ciudat, ba prost, ba încrezut. O gândire idioată care ne face mereu să ne ascundem şi să părem altcineva.

    RăspundețiȘtergere