11 mar. 2010

O oaza de lumina II

Ma gandesc la tine inainte sa adorm
Vad prin iubire noastra un lucru neuniform
Fac ce-mi sta-n putere sa-i disting cromatica
Incerc incontinuu sa-i definesc tematica
Oare va pica un semn,un miracol, un ajutor ?
Oare voi reusi sa realizez ceva pe viitor ?
Crezi ca voi ajunge vreodata sa ating o limita ?
Oare o fii precum latura matematicii infinita ?
Chiar crezi ca e cineva acolo sus care vegheaza ?
Vezi tu .. probabil ca din cauza acestui raspuns
Gandirea mea sta mereu treaza
Daca Dumnezeu ne-ar fi creat pe toti
De ce a mai facut si niste idioti ... ?
Care sa incerce sa-I dovedeasca inexistenta
Poate am fost creati de diavol, altfel nu vad interferenta
Aparenta e inselatoare si creaza violenta
Ar putea fi si el o simpla aparenta ???
Fac aceste legaturi fiinca daca Ar exista
As cunoaste raspunsul la intrebarea:
Cine sunt eu cu adevarat si pentru ce traiesc ?
Dar mai presus de toate ... cat de mult te iubesc ?
Poate as gasi in sfarsit un raspuns final
Poate acesta e complex ... poate e banal !
Dar totusi nu cred ca as putea sa o raportez
Cand ma gandesc la tine, parca visez
Nu cred ca va exista cineva care va dovedi ceva
Parca mi te imaginez cum imi spui: "cred ca D-zeu ar putea..."



"Prezentul NU exista!
Traim din trecut...
Pentru Viitor!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu