24 mar. 2010

Un Inger, O Fantasma


Am ajuns in stadiul in care decid ce imi este mai bine
Si astfel am ajuns in stadiul in care nu depind de tine
Dar din fericire e o treapta norocoasa
Dintre toate fetele, te-am gasit ce-a mai frumoasa
N-as putea sa descriu iubirea dintre noi, fiinca-as abera
Singura modalitate e de a o hiperboliza
Te-as asemui cu natura si misterele ce le-ncadreaza
Sau ai fi doar ca apa unui izvor in prima faza
As trimite toti ingerii din cer sa te pazeasca
L-as omori cu sange rece pe acela ce vrea sa te urmareasca
As fii cel mai fericit sa te vad plina de bucurie
Imi recunosc cel mai mare defect, sufar de gelozie
Nu stiu cum sa fac sa le dau la o parte pe toate
Pentru inima mea esti cea de-a doua jumatate
Nu renunt la multe lucruri si tu stii
Dar daca as renunta la tine cred ca as muri
Cred ca as renunta la toate daca as stii ca urmeaza...
Sa te pierd pe tine ... si nu ma intereseaza
Daca ar cadea cerul pe mine, dar tu vei fii a mea
Daca-ar trebui sa aleg o persoana de pe lume tu ai fii prima!
Caut pretutindeni lucrul cel mai frumos
Si tu nu esti, fiinca nivelul tau nu e atat de jos
Caut sa-ti gasesc loc in fata si-n spate
Dar tu cred ca esti mai presus de realitate
Nici un copil nu si-ar iubi mama cum te iubesc eu pe tine
Si nici un nebun n-ar fii mai nebun ca mine !
Nimanui din lumea asta nu cred ca i-ar fi bine
Daca n-ar avea langa el o fata ca tine
Caut in adancul meu sa imi imagineaz cat te iubesc
Caut ... caut ... caut ... pana obosesc
Caci nu gasesc nici un raspuns, nu se termina deloc
Dorinta de a fii langa tine arde ca un foc
Poate pentru tine este doar un simplu joc
Dar stiu ca atunci cand te-am cunoscut am fost plin de noroc
Am gresit de mii de ori si merit sa ma certi
Dar stiu ca in adancul inimii tale gasesti mereu sa ma ierti
Ramai pentru mine mai sus ca un trofeu
Te voi purta in suflet la bine si la greu
Si nu uita ca orice-as face pe lumea asta eu
Vei avea un loc aparte in inima mea mereu !



"Prezentul NU exista!
Traim din trecut...
Pentru Viitor!"

Un comentariu:

  1. super poezia chiar mi`a placut si m`a facut sa o citesc pana la capat mereu curioasa sa vad care este urmatorul vers...deci inca o data super!

    RăspundețiȘtergere