7 iun. 2010

Imi pare rau!




Un gol in suflet e durere, apasare, cade greu
Desi in lume e viteaz, mandru, erou mereu
Isi duce singur povara catre propriul calau
Si-n ultima cuvantare spune: Imi pare rau!

Tot ce-a fost a trecut, cuiele ies, gaurile raman
O ultima suflare, ne sopteste acest jupan,
Am ajuns departe, de grele framantat
Si striga pe sfarsit: Imi pare rau!, si N-am uitat!


Intr-un penar urat imi tin penita mea de foc
Cand scriu se misca lumea, dar timpul sta in loc
Mai zic inca odata, si am sa uit ce a trecut!
Imi pare nespus de rau!, Scuze!, Nu am vrut!


Parca pasesc pe jar, ma frige si ma doare
Acuma pe final, pana si speranta moare
Dar raman in continuare intr-o amintire frumoasa!
"Imi pare rau" e-o cuvantare, si nu e rusinoasa!



"Prezentul NU exista!
Traim din trecut...
Pentru Viitor!"

Un comentariu: